Карта сайту

Вакансії

Наша компанія – це структура, яка динамічно розвивається та потребує енергійних і творчих співробітників, які готові працювати, вчитись, а також приносити свіжі ідеї.   Нажаль, на даний момент, вакансій немає.     Просимо всіх за...

Вирішення завдань

Унікальна гнучкість системи дозволить вирішити практично будь-які завдання: У Вас декілька офісів, але ви хочете рекламувати лише один багатоканальний номер телефону? Ми об’єднаємо всі офіси і клієнт навіть не запідозрить, що простий перевід дзвін...

За посадою

Генеральному директору 1. Автоматизація бізнес процесів: формування оптимальної структури компанії; грамотний розподіл обов’язків між співробітниками; організація ефективного обміну інформацією між підрозділами; ...

ІТ директору

1. Допомога в створенні ефективної телекомунікаційної структури. 2. Сприяння в автоматизації бізнес-процесів підприємства. 3. Впровадження сучасних систем обліку, планування: можливість планування, організація роботи з клієнтами (CRM, ERP и ін.) на...

Генеральному директору

1. Автоматизація бізнес процесів: формування оптимальної структури компанії; грамотний розподіл обов’язків між співробітниками; організація ефективного обміну інформацією між підрозділами; скорочення витрат і втрати часу; збільшення прибутковості компанії...

Керівнику маркетингово відділу

1. Створення і обслуговування сучасної ІТ системи з автоматизацією бізнес процесів. 2. Розробка/впровадження/модернізація контакт/Call-центру. 3. Надання послуг контакт/Call-центру: а) вхідні телефонні лінії : послуга «віртуальний офіс»; пос...

Керівнику служби безпеки

1. Створення і обслуговування надійної і захищеної телекомунікаційної структури: мобільної корпоративної мережі; АТС; локальної мережі і т.п. 2. Ефективна централізована система контролю на підприємстві (включаючи його віддалені с...

Кризис-менеджеру

1. Автоматизація бізнес процесів: формування оптимальної структури компанії; грамотний розподіл обов’язків між співробітниками; організація ефективного обміну інформацією між підрозділами; скорочення витрат і втрати часу; збільшення прибутковості компанії...

Системному адміністратору

1. Створення і сервісне обслуговування телефонних систем працюючих під постійним навантаженням. 2. Установка і сервісне обслуговування: Сучасних систем обліку, планування, організації роботи з клієнтами (CRM, ERP і ін.). 3. Зменшення витр...

Фінансовому директору

1. Автоматизація бізнес процесів: формування оптимальної структури компанії; грамотний розподіл обов’язків між співробітниками; організація ефективного обміну інформацією між підрозділами; скорочення витрат і втрати часу; збільшення прибутковості компанії...

По організації

Оператору зв'язку 1. Проектування/впровадження і обслуговування: NGN мереж на базі Soft Switch Vocaltec, MailVision, Mera, Smile, Asterisk і VoIP шлюзів Audiocodes, Cisco і ін. 2. Технічне, інформаційне, організаційне забезпечен...

Готелю

1. Розробка і узгодження проектної документації: на прокладку ліній зв’язку; на установку основних елементів телекомунікаційної інфраструктури. 2. Побудова сучасної телекомунікаційної інфраструктури: цифрова телефония; доступ до мережі Інтернет. ...

Контакт/Call-центру

1. Розробка/впровадження/модернізація Call-центрів, технічна та інформаційна підтримка їх структури з використанням розробок компаніїй Avaya, Cisco Systems, Digium, CallService, включаючи: Базовий модуль Call-центра CallService; Модуль деталь...

Оператору зв’язку

1. Проектування/впровадження і обслуговування: NGN мереж на базі Soft Switch Vocaltec, MailVision, Mera, Smile, Asterisk і VoIP шлюзів Audiocodes, Cisco і ін. 2. Технічне, інформаційне, організаційне забезпечення надання (отримання) послуг: TriplePlay, Cent...

Офісно-торговому центру

1. Розробка і узгодження проектної документації: на прокладку ліній зв’язку; на установку основних елементів телекомунікаційної інфраструктури. 2. Побудова сучасної телекомунікаційної інфраструктури: цифрова телефония; доступ до мережі Інтернет. ...

Офісу на дому

1. Підключення до телефонних станцій IP АТС (LG Ericsson, Avaya, Nortel, Panasonic). оптимальні ціни, багатофункціональність та мобільність. 2. Поставка і сервісне обслуговування обладнання виробництва компаній: Audiocodes; RAD; ...

Представництву закордонної компанії

1. Створення сучасної, надійної , захищеної ІТ інфраструктури. 2. Допомога в виборі: оптимальних тарифів; оператора зв’язку; резервних каналів зв’язку. 3. Поставка і сервісне обслуговування обладнання виробництва компаній: Audioco...

Фінансовій установі

1. Створення сучасної, надійно захищеної телекомунікаційної інфраструктури. 2. Поставка і сервісне обслуговування обладнання виробництва компаній: Audiocodes; RAD; Cisco; H3C, а також VoIP GSM, GSM PRI, GSM шлюзів. 3. Поставка, уст...

Головна

CallService – це ряд технічно високоефективних та економічно вигідних рішень по організації телефонного зв’язку. Ми встановимо міні АТС (офісну АТС), яка по співвідношенню ціна / якість не має аналогів на території України. Більш того, встановлення офісних...

Контакти

Тел.: +38 067 458 75 75 e-mail: office@callservice.com.ua Час роботи: 9:00 – 18:00 Адреса: м.Київ, вул. Вавілових 15

Партнери

Торгова марка life:) на українському ринку мобільного зв’язку успішно здійснює свою діяльність з 2005 року і являється власністю компанії «Астеліт» , яка входить в склад Групи СКМ . Мобільний оператор life:) обслуговує більше 8 мільйонів абоненті...

Аутсорсинговий Call-центр

Аутсорсинговий Call-центр от CallService , виконає завдання по проведенню телефонних опитувань, або запропонує послуги Вашим клієнтам. Скориставшись даним сервісом, Ви зможете отримати значну економію часу та фінансових ресурсів , при вирішенні завдань, нехарак...

Відеоспостереження

Системи відеоспостереження та охоронні системи від CallService   Системи відеоспостереження є одним із найважливіших структурних елементів будь-якої охоронної системи. Основна функція відеоспостереження полягає у забезпеченні віддаленого візуальног...

Відеоспостереження для заміського будинку (котеджу)

Прагнення насолодитись чистим повітрям вдалині від міського шуму і суєти наполегливо підштовхує наших співвітчизників, з самим різними статками, до купівлі заміського житла. Проте, в силу свого специфічного розташування, такі об’єкти нерухомості приве...

Відеоспостереження для ресторану, кафе, магазину

Сучасні ресторани, кафе та магазини являють собою добре налагоджений функціональний механізм, який має свою специфічну структуру і унікальну функціональність. Широкий асортимент надаваних послуг і приготовлених страв, а також значна кількість відвідувачів і,...

Офісні системи відеоспостереження

Офісні системи відеоспостереження в нині призначаються не лише для того, щоб забезпечити безпеку на підприємстві, але і виконують допоміжні функції менеджменту . Керівники всіх рівнів найчастіше витрачають багато часу на контроль стабільності і якості робо...

Системи відеоспостереження для заводу, підприємства, складу

 Підприємства, заводи і склади є важливими промисловими об’єктами , оскільки від їх функціонування залежить як безпека навколишніх мікрорайонів, так і працездатність багатьох інших елементів виробничої системи в рамках галузі, з якими вони взаємодіють. Будь-якому під...

Системи відеоспостереження для квартири

Висока інтенсивність сучасного темпу життя мешканця мегаполісу сприяє прагненню людини до забезпечення безпеки свого житла, зокрема квартири. Дану, об’єктивно існуючу потребу можна задовольнити за допомогою системи відеоспостереження. Відмінною ознакою систем кв...

Системи відеоспостереження за дитиною (нянею)

Збільшення попиту на послуги по відеоспостереження за дітьми (нянею) в більшості пояснюється нашим ритмом життя. Чим більше часу ми проводимо на роботі, тим менше його залишається для рідних та близьких, навіть для самих дорогих для нас людей – наших дітей. ...

Віртуальна міні-АТС CallService

Сервіс віртуальна Міні-АТС від CallService , надасть Вам можливість скористатись функціоналом повноцінної міні- (офісної) АТС і в той же час забезпечить економію часу і фінансових засобів, оскільки необхідне для роботи цього сервісу обладнання орендується та інсталюєт...

Ваш SugarCRM

SugarCRM – автоматизація відносин з клієнтами  Компанія CallService пропонує різні рішення, по функціональності, на базі системи SugarCRM , яка має наступні функціональні можливості: Заходи (дзвінки, зустрічі, задачі, замітки); Список п...

Контакт/Call-центр CallService

Контакт/Call-центр від CallService – це комплексне проектування, створення і супровід Вашого колл-центру, або міні- (офісної) АТС. Ми розрахуємо навантаження, яке планується, надамо допомогу в підборі відповідного обладнання, розробимо необхідне пр...

Обладнання

AXTEL Історія торгової марки AXTEL почалася в 2004 році. ЇЇ поява стала відповіддю на великий попит ринку на професійні гарнітури для Call Center. Гарнітури марки AXTEL були створенні з думкою про користувачів і для користувачів. Приймаючи до у...

ПО

 ASTERISK Розвиток бізнесу в будь-якій країні світу, в тому числі і Україні, накладає додаткові потреби гнучкості, масштабності, безпеки і надійності інфраструктури компанії. Одним із найважливіших елементів інфраструктури будь-якої компанії...

Чому ми

CallService працює на ринку телекомунікацій з 2005 року , надаючи послуги якісного корпоративного зв'язку. Проводячи регулярний моніторинг існуючих тенденцій на світовому ринку, ми прагнемо надавати найсучасніші рішення, які не тільки забезпечать необхідний В...
© 2005 - 2017 CallService