Аутсорсинговий Call-центр

Аутсорсинговий Call-центр от CallService, виконає завдання по проведенню телефонних опитувань, або запропонує послуги Вашим клієнтам. Скориставшись даним сервісом, Ви зможете отримати значну економію часу та фінансових ресурсів, при вирішенні завдань, нехарактерних для Вашого бізнесу.

 

Скориставшись сервісом «Аутсорсинговий Call-центр» від CallService, Ви отримаєте наступні переваги:

  • скорочення загальних фінансових витрат компанії за рахунок: економії заробітної плати персоналу, орендної плати за офісні приміщення та відсутності витрат на покупку обладнання для забезпечення робочих місць операторів колл-центру;
  • можливість виконувати великий об’єм роботи своєчасно та з мінімальними витратами (проведення телефонних опитувань та інформування клієнтів, збір і обробка статистичних даних);
  • економія Вашого часу та часу Ваших співробітників на відсіювання неактуальних дзвінків;
  • компетентні та відповідальні оператори нашого Call-центру будуть сприяти підвищенню рівня задоволення Вашими послугами;
  • отримання детальної статистичного звіту про динаміку дзвінків в компанію і інформацію по кожному дзвінку;
  • повний контроль роботи операторів, при доступі до записів телефонних розмов з клієнтами;
  • можливість вести розмову з клієнтом на українській, російській, англійській та німецькій мовах.
© 2005 - 2017 CallService