SugarCRM – автоматизація відносин з клієнтами
Компанія CallService пропонує різні рішення, по функціональності, на базі системи SugarCRM, яка має наступні функціональні можливості:
- Заходи (дзвінки, зустрічі, задачі, замітки);
- Список персоналу компанії;
- Контакти;
- Контрагенти;
- Попередні контакти;
- Адресати;
- Угоди;
- Опис угод;
- Слідкування за помилками;
- Робота з електронною поштою;
- Маркетингові кампанії;
- Керівництво проектами;
- Планування завдань;
Використовуючи SugarCRM, компанія зможе вирішити завдання звітності, комунікації з клієнтами, автоматизації відділів маркетингу і продаж, підвищення ефективності персоналу і інше.
Налаштування системи проводиться з врахуванням специфіки і потреб конкретної організації, а за допомогою прямого доступу до бази даних, або розробки коду для користувача на РНР, може бути створена схема інтеграції практично будь-якої складності.
За рахунок використання WEB-технологій, користувачі системи можуть на робочих місцях використовувати більшість поширених операційних систем, оскільки SugarCRM підтримує роботу з Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Opera, Safari.
Практичний досвід спеціалістів CallService показує, що комплексна автоматизація відділів маркетингу/продаж/планування і фінансових служб підприємств, дозволяє в короткий термін вивести показник росту об’ємів продаж мінімум на 20%, а при комплексній автоматизації на всі 100%.
Можна сміливо стверджувати, що система SugarCRM – це незамінний і ефективний інструмент ведення бізнесу в ринкових умовах. Допомагаючи зменшити витрати, автоматизувати різні бізнес процеси, покращити взаємовідносини з клієнтами, приймати ефективні та економічно обґрунтовані рішення – система дає шанс вивести Ваш бізнес на новий, більш якісний рівень.
Крокуйте в ногу з часом разом із CallService!
|