Контакт/Call-центру

1. Розробка/впровадження/модернізація Call-центрів, технічна та інформаційна підтримка їх структури з використанням розробок компаніїй Avaya, Cisco Systems, Digium, CallService, включаючи:

  • Базовий модуль Call-центра CallService;
  • Модуль детальної тарифікації і статистики/білінг;
  • Модуль карточки клієнта;
  • Модуль інтерактивного голосового меню (IVR);
  • Модуль зворотного дзвінка CallBack;
  • Модуль SMS повідомлень;
  • Модуль автосекретар;
  • Модуль дзвінка з сайту компанії;
  • Модуль голосової пошти Voice Mail;
  • Модуль запису телефонних дзвінків;
  • Модуль автообзвону по списку номерів;
  • Модуль інтерактивний довідник оператора;
  • Модуль інтерактивний чат.

2. Поставка, установка та сервісне обслуговування обладнання:

  • виробництва компаній Audiocodes, RAD, Cisco, 2N, HyperMedia, Hibertone;
  • продаж і налаштування VoIP GSM, GSM PRI, GSM шлюзів з мульти SIM платформою.

3. Підключення номерів:

  • 8-800, 8-900;
  • міст іноземних країн і обласних центрів України.

4. Система сповіщення:

  • за допомогою голосових, електронних повідомлень, SMS;
  • налаштування автоінформаторів.

5. Консультування і підбір оптимальних тарифів та операторів зв’язку.

6. Комплексне сервісне обслуговування і супровід телекомунікаційної структури і структури зв’язку.

© 2005 - 2017 CallService