По організації

Оператору зв’язку

1. Проектування/впровадження і обслуговування:

  • NGN мереж на базі Soft Switch Vocaltec, MailVision, Mera, Smile, Asterisk і VoIP шлюзів Audiocodes, Cisco і ін.

2. Технічне, інформаційне, організаційне забезпечення надання (отримання) послуг:

  • TriplePlay, Centrex (оренда сервісів PBX)…

Контакт/Call-центру

1. Розробка/впровадження/модернізація Call-центрів, технічна та інформаційна підтримка їх структури з використанням розробок компаніїй Avaya, Cisco Systems, Digium, CallService, включаючи:

  • Базовий модуль Call-центру CallService…

Фінансовій установі

1. Створення сучасної, надійно захищеної телекомунікаційної інфраструктури.

2. Поставка і сервісне обслуговування обладнання виробництва компаній…

Офісно-торговому центру

1. Розробка і узгодження проектної документації:

  • на прокладку ліній зв’язку;

  • на установку основних елементів телекомунікаційної інфраструктури.

2. Побудова сучасної телекомунікаційної …

Представництву закордонної компанії

1. Створення сучасної, надійної, захищеної ІТ інфраструктури.

2. Допомога в виборі:

  • оптимальних тарифів;

  • оператора зв’язку…

Готелю

1.Розробка і узгодження проектної документації:

  • на прокладку ліній зв’язку;

  • на установку основних елементів телекомунікаційної інфраструктури.

2. Побудова сучасної телекомунікаційної…

Офісу на дому

1. Підключення до телефонних станцій IP АТС (LG Ericsson, Avaya, Nortel, Panasonic).

  • оптимальні ціни, багатофункціональність…

© 2005 - 2017 CallService