Контакт/Call-центру
1. Розробка/впровадження/модернізація Call-центрів, технічна та інформаційна підтримка їх структури з використанням розробок компаніїй Avaya, Cisco Systems, Digium, CallService, включаючи:
- Базовий модуль Call-центра CallService;
- Модуль детальної тарифікації і статистики/білінг;
- Модуль карточки клієнта;
- Модуль інтерактивного голосового меню (IVR);
- Модуль зворотного дзвінка CallBack;
- Модуль SMS повідомлень;
- Модуль автосекретар;
- Модуль дзвінка з сайту компанії;
- Модуль голосової пошти Voice Mail;
- Модуль запису телефонних дзвінків;
- Модуль автообзвону по списку номерів;
- Модуль інтерактивний довідник оператора;
- Модуль інтерактивний чат.
2. Поставка, установка та сервісне обслуговування обладнання:
- виробництва компаній Audiocodes, RAD, Cisco, 2N, HyperMedia, Hibertone;
- продаж і налаштування VoIP GSM, GSM PRI, GSM шлюзів з мульти SIM платформою.
3. Підключення номерів:
- 8-800, 8-900;
- міст іноземних країн і обласних центрів України.
4. Система сповіщення:
- за допомогою голосових, електронних повідомлень, SMS;
- налаштування автоінформаторів.
5. Консультування і підбір оптимальних тарифів та операторів зв’язку.
6. Комплексне сервісне обслуговування і супровід телекомунікаційної структури і структури зв’язку.