По організації
Оператору зв’язку1. Проектування/впровадження і обслуговування:
2. Технічне, інформаційне, організаційне забезпечення надання (отримання) послуг:
|
|
Контакт/Call-центру1. Розробка/впровадження/модернізація Call-центрів, технічна та інформаційна підтримка їх структури з використанням розробок компаніїй Avaya, Cisco Systems, Digium, CallService, включаючи:
|
|
Фінансовій установі1. Створення сучасної, надійно захищеної телекомунікаційної інфраструктури. 2. Поставка і сервісне обслуговування обладнання виробництва компаній… |
|
Офісно-торговому центру1. Розробка і узгодження проектної документації:
2. Побудова сучасної телекомунікаційної … |
|
Представництву закордонної компанії1. Створення сучасної, надійної, захищеної ІТ інфраструктури. 2. Допомога в виборі:
|
|
Готелю1.Розробка і узгодження проектної документації:
2. Побудова сучасної телекомунікаційної… |
|
Офісу на дому1. Підключення до телефонних станцій IP АТС (LG Ericsson, Avaya, Nortel, Panasonic).
|
|