ІТ директору

1. Допомога в створенні ефективної телекомунікаційної структури.

2. Сприяння в автоматизації бізнес-процесів підприємства.

3. Впровадження сучасних систем обліку, планування:

  • можливість планування, організація роботи з клієнтами (CRM, ERP и ін.) на базі програми «1С: Підприємство» і іншого програмного забезпечення з відкритим кодом (Open Source).

4. Телекомунікаційне обладнання:

  • мережеве, каналоутворювальне, VoIP, АТС і інше.

5. Зменшення витрат компанії:

  • на телефонію, оплати послуг провайдерів, підбір оптимальної, за ціною, системи сервісного обслуговування підприємства.

6. Проектування/впровадження/ модернізація контакт/Call-центрів.

8. Телефонізація і підключення до мережі Інтернет:

  • створення внутрішнього зв’язку компанії;
  • проектування та впровадження зв’язку з віддаленими структурами.

8. ІТ аудит та ІТ аутсорсинг компанії.

9. Організація роботи служби HelpDesk:

  • на базі оренди послуг Call-центру.
© 2005 - 2017 CallService