ІТ директору
1. Допомога в створенні ефективної телекомунікаційної структури.
2. Сприяння в автоматизації бізнес-процесів підприємства.
3. Впровадження сучасних систем обліку, планування:
- можливість планування, організація роботи з клієнтами (CRM, ERP и ін.) на базі програми «1С: Підприємство» і іншого програмного забезпечення з відкритим кодом (Open Source).
4. Телекомунікаційне обладнання:
- мережеве, каналоутворювальне, VoIP, АТС і інше.
5. Зменшення витрат компанії:
- на телефонію, оплати послуг провайдерів, підбір оптимальної, за ціною, системи сервісного обслуговування підприємства.
6. Проектування/впровадження/ модернізація контакт/Call-центрів.
8. Телефонізація і підключення до мережі Інтернет:
- створення внутрішнього зв’язку компанії;
- проектування та впровадження зв’язку з віддаленими структурами.
8. ІТ аудит та ІТ аутсорсинг компанії.
9. Організація роботи служби HelpDesk:
- на базі оренди послуг Call-центру.