Системному адміністратору

1. Створення і сервісне обслуговування телефонних систем працюючих під постійним навантаженням.

2. Установка і сервісне обслуговування:

  • Сучасних систем обліку, планування, організації роботи з клієнтами (CRM, ERP і ін.).

3. Зменшення витрат компанії:

  • при використанні VoIP технологій, GSM, GSM VoIP шлюзів, SIM накладок, IP АТС і білінгу;
  • шляхом налаштування/модернізації існуючого в компанії ІТ обладнання.

4. Створення/модернізація і обслуговування контакт/Call-центру.

5. Телефонізація і підключення до мережі Інтернет:

  • створення внутрішнього зв’язку компанії;
  • проектування та впровадження зв’язку з віддаленими структурами.

6. ІТ аутсорсинг.

© 2005 - 2017 CallService