ПО

 

ASTERISK

Розвиток бізнесу в будь-якій країні світу, в тому числі і Україні, накладає додаткові потреби гнучкості, масштабності, безпеки і надійності інфраструктури компанії. Одним із найважливіших елементів інфраструктури будь-якої компанії є засоби комунікації, в загальних випадках це: телефонні мережі загального користування, Internet/Еntranet, мобільний зв’язок, теле- та радіомовлення, супутниковий зв’язок. При вирішенні задачі обґрунтування економічної ефективності передачі інформації, кожна компанія стикається із проблемою вибору того або іншого варіанту обладнання і/або програмного забезпечення, яке дозволило задовольнити максимальну кількість вимог бізнес-процесів за умови мінімальних затрат на його впровадження і обслуговування впродовж його життєвого циклу

В даний час, багато вітчизняних та закордонних бізнес-організацій все частіше віддають перевагу технології передачі даних, голосу і відео по каналам ІР. Їх вибір обґрунтований на економічній привабливості і технологічній гнучкості таких ІТ-рішень. Насправді, загальні витрати на закупку, установку і обслуговування обладнання для міні-АТС може серйозно «підірвати» бюджет компанії, яка проходить етап становлення. Прийнятною альтернативою подібного вибору, як економічно, так і технологічно, є використання ІТ-рішень, які являють собою проекти з відкритим вихідним кодом.

Одним із ярких прикладів вищезазначених ІТ-рішень є програмне забезпечення для комп’ютерної телефонії з відкритим вихідним кодом «Asterisk», яке є розробкою компанії Digium.

Залежно від комплектації допоміжного обладнання, Asterisk може забезпечувати найширший спектр послуг по управлінні телефонними викликами, найпоширенішені серед них є:

  • голосова пошта;
  • конференц-зв’язок;
  • система підготовлених голосових повідомлень (Interactive Voice Response);
  • центр обробки викликів (використовуються алгоритми черг);
  • можливість запису виклику.

Можливість створення додаткової функціональності існує дякуючи наявності власної мови Asterisk для написання плану набору/нумерації, а також за допомогою модуля на мові С, або за допомогою використання гнучкого і універсального інтерфейсу AGI для інтеграції з зовнішніми системами обробки даних.

Важливим критерієм, яким керуються при виборі ПО для АТС є надійність. Дякуючи тому, що Asterisk створений на базі Linux-технологій – вона дісталась йому у спадок від «предків», як і гнучкість, мобільність та переносність. Тобто навіть у випадку виникнення непередбачуваних обставин, є можливість запуску сервера АТС на звичайному комп’ютері. Хоча потрібно сказати, що для повноцінної офісної роботи Вам буде потрібне спеціальне серверне обладнання.

Одним із самих важливих, з економічної точки зору, властивостей Asteriskа є його масштабність, а дякуючи відкритій ліцензії він пройде непомітно для бюджету Вашої компанії. З точки зору технологічної можливості, сервер Asterisk може обробляти сотні дзвінків одночасно, а для збільшення абонентів необхідно лише добавити відповідну кількість номерів.

Таким образом, можна зробити аргументований висновок про те, що якщо Ви шукаєте вільну у користуванні (безплатну), надійну, масштабовану, високотехнологічну і керовану систему, то Asterisk – це Ваш правильний і ефективний вибір.

 

 

IP-Phone

IP-Phone – це програма для обробки вхідних дзвінків, здійснення вихідних викликів і автоматизації роботи співробітників всередині малих і середніх компаній.

Функціонал програми дозволяє:

Операторам:

  • керувати дзвінком за допомогою комп’ютера;
  • збільшити кількість оброблених вхідних дзвінків;
  • перехопити дзвінки клієнтів, закріплених за певними співробітниками;
  • перевести дзвінок на колегу в один клік при необхідності, або ж неможливості відповісти на дзвінок;
  • обробляти пропущенні дзвінки, не втрачати клієнтів, які не додзвонились.

Автоматизувати рутинні процеси:

  • інформувати оператора про дзвінок та про те, хто телефонує;
  • забезпечити мінімальну затримку в обслуговуванні дзвінків;
  • збільшити ефективність роботи співробітників і якості обробки дзвінків;
  • визначити номер телефону вхідного дзвінка;
  • фіксування всіх дзвінків в журналі дзвінків.

Удосконалити внутрішній звязок:

  • здійснити виклик співробітника одним кліком;
  • отримати консультацію спеціаліста не перериваючи розмову з клієнтом;
  • і багато іншого.

Програма IP-Phone легко інтегрується з будь-якою програмою, де є інтерфейс для інтеграції. В нашій компанії є досвід успішної інтеграції з такими системами: «1С: Підприємство», різними CRM системами і іншими програмами, які потрібні для бізнесу.

Підтверджена робота з таким програмним забезпеченням, як Asterisk, Switchvox і іншими, які підтримують SIP протокол.

IP-Phone підтримує наступний набір аудіо кодиків:

  • G.711 Codec;
  • AMR Codec Helper;
  • Codec registration helper;
  • G.722 Codec
  • G.722.1 Codec (Siren7/Siren14);
  • GSM 06.10 Codec;
  • iLBC Codec;
  • IPP Codecs;
  • L16 Codec Family;
  • OpenCORE AMR-NB Codec
  • Passthrough Codecs;
  • Speex Codec Family;


  IP_phone_manual (583.9 KiB, 1,010 hits)


  core-1.6.270.198 (31.4 MiB, 740 hits)


  core-1.7.43.279 (57.1 MiB, 971 hits)


  webform-1.7.37.266 (57.1 MiB, 405 hits)


  core-1.9.19 (86.9 MiB, 414 hits)


  callservice-Main.Core_1.9.57 (63.3 MiB, 274 hits)


  callservice.pauses (62.3 MiB, 157 hits)


 

© 2005 - 2017 CallService