Чому ми
CallService працює на ринку телекомунікацій з 2005 року, надаючи послуги якісного корпоративного зв’язку. Проводячи регулярний моніторинг існуючих тенденцій на світовому ринку, ми прагнемо надавати найсучасніші рішення, які не тільки забезпечать необхідний Вам рівень комунікацій, але і, в той же час, нададуть максимальну гнучкість рішень за прийнятні кошти.
В 2008 році отримав розвиток новий напрямок у діяльності компанії, завдяки якому CallService стала однією з перших компаній на території України, яка почала надавати послуги на базі IP-телефонії. Дана пропозиція є унікальним інструментом взаємодії Вашого бізнесу з Вашим клієнтом, та було основою створення унікального продукту «Контакт/Call-центр CallService».
Комплексне рішення по створенню ІР-АТС від CallService включає в себе:
- систему моніторингу та управління телефонним зв’язком;
- гарантію обслуговування всіх вхідних дзвінків — кожен дзвінок, а значить кожен клієнт, буде обслужений;
- інтерактивну систему обробки викликів (включає надання довідкової інформації, прийом голосових і факсових повідомлень клієнтів, переадресацію виклику по заданому Вами сценарію);
- підключення до АТС прямих міських номерів міст України, недорогих закордонних каналів зв’язку, переадресація дзвінків на будь-які з існуючих телефонних номерів, ліній, мобільних телефонів, незалежно від їх географічного положення;
- відсутність прив’язки багатоканального телефонного номера до конкретного адресу, що істотно полегшить можливі переїзди;
- створення складних проектів в найкоротші терміни і їх швидка окупність;
- програмне забезпечення на базі open source, якісне та надійне обладнання;
- технічна підтримка проекту будь-якої складності 24/7/365;
- незмінно високу якість зв’язку.
Коли бізнес росте, ростуть і потреби в ефективній взаємодії Вашої компанії з клієнтом. Наше рішення на базі Контакт-центра CallService буде служити Вашому бізнесу 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік!
