ПО
ASTERISKРозвиток бізнесу в будь-якій країні світу, в тому числі і Україні, накладає додаткові потреби гнучкості, масштабності, безпеки і надійності інфраструктури компанії. Одним із найважливіших елементів інфраструктури будь-якої компанії є засоби комунікації, в загальних випадках це: телефонні мережі загального користування, Internet/Еntranet, мобільний зв’язок, теле- та радіомовлення, супутниковий зв’язок. При вирішенні задачі обґрунтування економічної ефективності передачі інформації, кожна компанія стикається із проблемою вибору того або іншого варіанту обладнання і/або програмного забезпечення, яке дозволило задовольнити максимальну кількість вимог бізнес-процесів за умови мінімальних затрат на його впровадження і обслуговування впродовж його життєвого циклу В даний час, багато вітчизняних та закордонних бізнес-організацій все частіше віддають перевагу технології передачі даних, голосу і відео по каналам ІР. Їх вибір обґрунтований на економічній привабливості і технологічній гнучкості таких ІТ-рішень. Насправді, загальні витрати на закупку, установку і обслуговування обладнання для міні-АТС може серйозно «підірвати» бюджет компанії, яка проходить етап становлення. Прийнятною альтернативою подібного вибору, як економічно, так і технологічно, є використання ІТ-рішень, які являють собою проекти з відкритим вихідним кодом. Одним із ярких прикладів вищезазначених ІТ-рішень є програмне забезпечення для комп’ютерної телефонії з відкритим вихідним кодом «Asterisk», яке є розробкою компанії Digium. Залежно від комплектації допоміжного обладнання, Asterisk може забезпечувати найширший спектр послуг по управлінні телефонними викликами, найпоширенішені серед них є:
Можливість створення додаткової функціональності існує дякуючи наявності власної мови Asterisk для написання плану набору/нумерації, а також за допомогою модуля на мові С, або за допомогою використання гнучкого і універсального інтерфейсу AGI для інтеграції з зовнішніми системами обробки даних. Важливим критерієм, яким керуються при виборі ПО для АТС є надійність. Дякуючи тому, що Asterisk створений на базі Linux-технологій – вона дісталась йому у спадок від «предків», як і гнучкість, мобільність та переносність. Тобто навіть у випадку виникнення непередбачуваних обставин, є можливість запуску сервера АТС на звичайному комп’ютері. Хоча потрібно сказати, що для повноцінної офісної роботи Вам буде потрібне спеціальне серверне обладнання. Одним із самих важливих, з економічної точки зору, властивостей Asteriskа є його масштабність, а дякуючи відкритій ліцензії він пройде непомітно для бюджету Вашої компанії. З точки зору технологічної можливості, сервер Asterisk може обробляти сотні дзвінків одночасно, а для збільшення абонентів необхідно лише добавити відповідну кількість номерів. Таким образом, можна зробити аргументований висновок про те, що якщо Ви шукаєте вільну у користуванні (безплатну), надійну, масштабовану, високотехнологічну і керовану систему, то Asterisk – це Ваш правильний і ефективний вибір. |
IP-PhoneIP-Phone – це програма для обробки вхідних дзвінків, здійснення вихідних викликів і автоматизації роботи співробітників всередині малих і середніх компаній. Функціонал програми дозволяє: Операторам:
Автоматизувати рутинні процеси:
Удосконалити внутрішній звязок:
Програма IP-Phone легко інтегрується з будь-якою програмою, де є інтерфейс для інтеграції. В нашій компанії є досвід успішної інтеграції з такими системами: «1С: Підприємство», різними CRM системами і іншими програмами, які потрібні для бізнесу. Підтверджена робота з таким програмним забезпеченням, як Asterisk, Switchvox і іншими, які підтримують SIP протокол. IP-Phone підтримує наступний набір аудіо кодиків:
|